afscheid! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van hester en jeroen - WaarBenJij.nu afscheid! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van hester en jeroen - WaarBenJij.nu

afscheid!

Door: hester en jeroen

Blijf op de hoogte en volg hester en jeroen

16 Juli 2012 | Nederland, Zwolle

lieve allemaal,

even een update-je van ons leventje nu.
27 Juni hebben we de sleutels van ons huis aan de van Lennepstraat ingeleverd aan de nieuwe bewoners en zijn we bij Hesters broertje, die op vakantie was, ingetrokken. Nogmaals dank Koen!!
Sinds vorige week donderdag wonen wij met 3 koffers en nog wat zooi aan de Kleine Veerweg.
Onze weken bestaan op het moment vooral uit afscheid nemen, cadeautjes knutselen, laatste keren, taarten bakken, slikmomentjes en visites...

Ondanks dat afscheid nemen niet erg leuk is hebben we ontzettend veel zin in ons avontuur die 3 augustus echt gaat beginnen!!

Als je het leuk vindt om ons te volgen dan kun je je aanmelden op de site door je email-adres in te voeren. Als je deze mail krijgt omdat je nog in de lijst stond en je hebt er geen behoefte aan meld je dan gerust weer af!

Voor nu is dit het even, we houden jullie op de hoogte!!

Liefs Hester en Jeroen

• 16 Juli 2012 - 18:35

Slik...... Kerdetik:

ah....... komt nu wel heel erg dicht in de buurt he.... jeetje, jullie zijn nu even zwervers in eigen land ;)
    mmm.... hoe simpel het nu is om even met elkaar te teuten en langs te gaan word allemaal anders,..... maar wat een avontuur en wat gaaf dat jullie dat durven te leven, dus "geniet" ook een beetje van het afscheid nemen......! tot snel xx suus

• 17 Juli 2012 - 12:59

Sandra:

Aftellen... :)
    Bijzonder... :)
    Nog heel eventjes... :)

• 21 Juli 2012 - 07:27

Jolanda:

Ga jullie zeker volgen omdat Patrick hier ook graag wilt nestelen en mijn zoon er in de toekomst een strandtent gaat openen (ha ha). Tja ....en moeders wilt natuurlijk weer eerst zekerheid. Wie weet trekken jullie mij over de streep. Dus Hester als er nog ergens een baantje voor onderwijsassistente is hoor ik het graag!.
    Veel plezier en geniet van het mooie land, lieve/ relaxe mensen het het lekkere stoofpotje

• 21 Juli 2012 - 19:50

Einte:

Niks van doe dingen meegemaakt.... Geen afscheid. Geen cadeautje. Geen taart. Niks wezen knutselen... Over een paar weken kunnen we bijna naar elkaar toe zwemmen. heel veel plezier daar...

• 02 Augustus 2012 - 22:15

Melissa: