we zijn er! - Reisverslag uit Willemstad, Nederland van hester en jeroen - WaarBenJij.nu we zijn er! - Reisverslag uit Willemstad, Nederland van hester en jeroen - WaarBenJij.nu

we zijn er!

Blijf op de hoogte en volg hester en jeroen

05 Augustus 2012 | Nederland, Willemstad

lieve allemaal,

na weken van afscheid nemen, mooie momenten, vrienden, familie en tranen was het moment daar.... 3 augustus.

Om 4 uur ging de wekker en zijn we door de beide ouders naar Schiphol gebracht. Na een afscheids kopje thee en koffie met staphorster nieuwjaarskoeken dankzij Jeroens oma moest het laatste afscheid er ook van komen! Erg lastig, maar op naar ons gedroomde avontuur!

Na een prima vlucht met tussenstop op Sint Maarten (t is maar 9 uur vliegen, even een wetenswaardigheidje voor degenen met vliegangst...)

Er stond een collega van Jeroen ons op te wachten op Haton, daarna auto ophalen bij KPMG en naar ons resort.

Omdat we 6 uur eerder leven dan jullie is het nog middag als we op de kamer zijn. Meteen maar even in het zwembad gedoken en nog even toeren met de auto om een hapje te eten in Club St Tropez. Om 9 uur vallen toch echt de luiken dicht en slapen we ruim 10 uur. Was een vermoeiende dag met veel emoties.

Op zaterdag zijn we naar Punda gereden, met de pontjesbrus en de mooie gekleurde huisjes, boodschapjes gedaan bij de AH!, aan het eind van middag naar Zanzibar geweest voor het piekuur! Lekker gegeten bij Papagayo, fantastisch uitzicht en met infinity pool. Wat is het hier prachtig.

Jeroen is nu voetbal aan het kijken, Johan Cruiff schaal, voor de niet voetbalkijkers. Heb ik mooi tijd voor de eerste blog!!

Kortom we hebben nu nog het gevoel op vakantie te zijn.
Morgen gaat de huizenjacht beginnen (zou za al, maar ging niet door op het laatst, wennen er maar alvast aan...)spannend!!

Bedankt voor jullie lieve berichtjes en we houden jullie op de hoogte, jullie ons ook!?

tot snel!

we zijn in jullie mi en avond te bereiken via skype en natuurlijk via de sms en whats app (Jeroen)

dikke kus

• 05 Augustus 2012 - 20:24

Annet:

Maar natuurlijk volgen we jullie!

Wat spannend zeg, die huizenjacht! Zet je ook snel wat foto's online? Ik ben zo benieuwd!!!

• 05 Augustus 2012 - 22:25

Melanie:

Leuk Hester en Jeroen! Succes met de huizenjacht.. Groetjes van ons

• 06 Augustus 2012 - 00:28

Suus:

hey lieve hes en jeroen, inderdaad zeg klinkt nog echt als vakantie, en eigenlijk voelt dat ook zo voor me.....
    maar ik blijf graag op de hoogte en we zullen mailen. ben benieuwd hoe het jullie vergaat en weten jullie al de beste wijken qua wonen? ga nu lekker naar bed..... tis voor jullie volgens mij dan uitbuiktijd, hahaha
    geniet van dit beste avontuur!! kus

• 06 Augustus 2012 - 10:36

Jacquelette Veldt:

Hoi Hester en Jeroen,

Wel fijn om zo nog wat te horen van jullie. Kan me voorstellen dat het nog op vakantie lijkt. Lange vakantie ga je hebben. Geweldig avontuur. Ik blijf jullie volgen. Heel veel succes met het vinden van een huis. Liefs Jac.

• 11 Augustus 2012 - 16:43

Salomé Vandijk:

hoi juf hester.
    hoe gaat het bij jullie,
    kan je al curacao praten.
    met mij gaat het goed hoor.
    heel veel succes komende drie jaar.
    ik spreek je nog wel hoor.
    ik mis je super erg.
    ik heb dit zelf getypt.