groot- of- eigenlijk - klein nieuws!! - Reisverslag uit Willemstad, Nederland van hester en jeroen - WaarBenJij.nu groot- of- eigenlijk - klein nieuws!! - Reisverslag uit Willemstad, Nederland van hester en jeroen - WaarBenJij.nu

groot- of- eigenlijk - klein nieuws!!

Door: Hester en Jeroen

Blijf op de hoogte en volg hester en jeroen

11 Januari 2013 | Nederland, Willemstad

lieve allemaal,

we zijn nu alweer ruim 5 maanden weg en dat voelt eigenlijk nu ook wel zo!
Eerst was alles nieuw en nu heb je hier je leven opgebouwd en hebben we hier zelfs ook onze eerste bankhangdagen gehad;)

Vooral tijdens de kerst merkten we dat we dat volgend jaar toch weer lekker in Nederland gaan vieren bij onze familie en vrienden. Oud en nieuw daarentegen was een echte aanrader hier!! Hele dag pakara's kijken (miljoenklappers/vuurwerk) en 's avonds met koelbox, Bart en Anna en vrienden hier op de pontjesbrug heel gezellig het nieuwe jaar ingeluid!! En natuurlijk de volgende dag de nieuwjaarsduik , brrr...

O ja, de titel ;))
We zijn nu bijna 15 weken zwanger!!!
Ik voel me inmiddels al een aantal weken weer goed en de baby lijkt het super te doen. Daarvoor had ik ook niet echt te klagen hoor!! was alleen erg moe en eten was even niet meer mijn hobby;(
We hebben nu in totaal 3 keer mogen kijken via de echo, heel bijzonder allemaal!! Heb even een fotootje van onze nieuwste aanwinst toegevoegd!!

Vanaf week 5 weten we het ongeveer en dan ben je in een ander land en moet je gaan uitzoeken hoe dit nu weer te gaan regelen.
Gelukkig was een verloskundige snel gevonden. 2 Weken later mochten we naar de kraamkliniek voor de eerste echo om vast te stellen hoe ver we waren. Als je een beetje door de oude zooi heen kijkt, lijkt het ons een prima plek qua zorg om hierop Curaçao een baby'tje te krijgen;)
Bij 12 weken hadden we weer een echo, toen was het kindje alleen maar aan het springen, echt grappig om te zien!!
Nu wachten op de 20 weken echo om te weten wat het wordt!!

We krijgen al veel leuke kaartjes en en cadeautjes voor de baby binnen, echt heel leuk allemaal.
Nu kunnen we de blog ook weer nieuw leven in blazen zodat jullie dit van een afstandje kunnen meebeleven;)

Ook worden we oom en tante, want Koen en Marianne lopen 6 weken op ons voor, superleuk!!

5 April komen we naar Nederland t/m 14 april, dus houd de agenda's leeg!!Laten nog even weten wat het plan is!!

Verder gaat alles eigenlijk zijn gangetje. Ik ben bezig met mijn nieuwe uitdaging om Pauwwow hier ingeschreven te krijgen. Zit nu in week 2 en the story will be continued (helaas)
Dat ga ik jullie nog een keer schrijven, maar kan jullie wel zeggen: wees blij met de bureaucratie in Nederland!!
Jeroen is druk (nou ja druk) met werken en meezwangeren (1 koekje voor Jeroen en 1 voor de baby, haha hoor ik dat niet te doen????!!)

We vinden het heel leuk als mensen reageren op de blog, leuk om te lezen hoe het met jullie gaat!!

liefs Hester en Jeroen

• 11 Januari 2013 - 19:50

Freddy En Marietje:

Van Harte Gefliciteerd met de zwangerschap, zeker geen klein nieuws maar heel groot nieuws! Leuk hoor! Ga er samen maar heerlijk van genieten.

Liefs van ons voor jullie en natuurlijk ook voor kruimeltje!

• 11 Januari 2013 - 20:54

Jan En Geke Hultink:

Ha Hester en Jeroen,

Wat super leuk, zwanger, een kleintje op komst. Van harte gefeliciteerd samen. Wat een mooi leven hebben jullie samen en het wordt nog leuker. Geniet ervan samen, het is zo bijzonder. 9 februari gaan wij voor 12 dagen naar Curaçao. Als jullie het leuk vinden komen wij jullie opzoeken. Zijn natuurlijk wel heel benieuwd naar jullie. Zullen we via de mail even afspreken?
    We horen het wel.

• 11 Januari 2013 - 21:07

Sandra:

Hallo Hester en Jeroen van harte gefeliciteerd met dit geweldige nieuws.Mooi nieuws om het jaar mee te beginnen.Ik hoop dat je een voorspoedige zwangerschap krijgt en geniet ervan.
    Groetjes uit Zwolle Danny en Sandra

• 11 Januari 2013 - 21:22

Nelleke Albers:

Hoi Hester en Jeroen,

Wat een leuk en bijzonder nieuws om het nieuwe jaar mee te beginnen! Van harte gefeliciteerd; wel bijzonder om jullie kindje zo even te kunnen mee kijken!
    Natuurlijk veel geluk en gezondheid voor dit nieuwe jaar. Jullie hebben wel heel wat ervaringen te verwerken de laatste maanden! Curacao is vast een prima plek om te vertoeven met een kleintje. Geniet van je zwangerschap en van jullie laatste maanden samen.
    Hartelijke groet,
    Nelleke Albers

• 11 Januari 2013 - 22:41

Marije Dijkman:

Hoi Hester en Jeroen!

Wat een leuk nieuws!! Gefeliciteerd! Geniet ervan!

Groetjes Marije

• 12 Januari 2013 - 00:45

Emma:

Hoi hester & jeroen!
    Gefeliciteerd!! Wat komt alles mooi uit zo! ;) Fijn dat jullie zo goed jullie plekje hebben gevonden! Nu hebben jullie alle ruimte om jullie te concentreren op een nieuw groot hoofdstuk in jullie 'bewogen' (in positieve zin!!) leven! ;) Erg leuk! Wat toevallig dat jullie tegelijk ook oom en tante worden!
    Geniet van alles wat jullie meemaken! Kaartjes, kadootjes, koekjes, bankhangdagen (heeeerlijk maare...hoor je niet de hele dag in het zwembad/bonbini beach te liggen hihi...?)

Groetjes, oud collega'tje!
    Emma!

• 12 Januari 2013 - 08:59

Frank De Weerd:

hey, had het nieuws al in de wandelgangen gehoord maar niemand wist het zeker. van harte gefeliciteerd met dit mooie nieuws. geniet er lekker van samen.

groetjes

• 12 Januari 2013 - 12:21

Alyde En Bert :

Lieve Jeroen en Hester,

(Nogmaals) gefeliciteerd met het fantastische nieuws dat er een klein 'Troost-Klaassens' komt! De kleine houdt dus van sporten... van wie zou hij / zij dat hebben? ;-)

Een goede zwangerschap gewenst en véél genieten van alles wat komen gaat! Maar zo te lezen gaat dat helemaal vanzelf!!

Leuk dat jullie van 5 april t/m 14 april in Nederland zijn. Dan kunnen jullie op 9 april een taartje komen eten in verband met Naud zijn 1e verjaardag ;-). Haha, dat zien we dan wel weer. Jullie agenda zal snel genoeg gevuld zijn.

Hester, ook veel succes met je uitdagingen omtrent Pouwwow. Jeroen, werkze! Nog even en de drukke tijd begint weer?! Heb je dan nog wel tijd om aan het strand te liggen en op de bank te hangen? :-)

Hier gaat alles ok! Het nieuwe jaar is begonnen en Bert begint alweer vrij druk te worden met van alles en nog wat. Eind maart gaan we nog op wintersport met de Hullie's en Marjolijn, Erwin en Saar. Dus de vooruitzichten zijn goed. Met Naud gaat het ook prima. Hij is bijna 11 kg en 74 cm en dat is bovengemiddeld... :-). 's Nachts hebben we alleen wat 'recht' te zetten. Hij ligt niet zo graag in bed, maar ja dat zal wel in de genen zitten...(ik noem verder geen namen, haha).

Succes daar met alles en tot mails!

Veel liefs: Bert, Alyde & Naud.

• 12 Januari 2013 - 15:15

Jacquelette:

Hoi Hester en Jeroen,

wat een geweldig nieuws. Van harte gefeliciteerd.
    als je het goed vindt zal ik het delen met de combatgroep. die vinden het vast ook fantastisch voor jullie

veel geluk. Liefs Jacquelette

• 13 Januari 2013 - 10:41

Mirjiam Arentsen:

Gefeliciteerd!!! Ontzettend leuk, geniet ervan! De tijd vliegt voorbij. Misschien tot april als je een bakkie komt doen op de Twijn? Groetjes Mirjam

• 14 Januari 2013 - 08:20

Hildegard:

Hoi Hester en Jeroen,
    Van harte gefeliciteerd, vanuit een nu weer koud Nederland! Ik wens jullie een hele goede en fijne voorbereiding toe op de geboorte van jullie eersteling! Geniet ervan en succes met alles.
    Hartelijke groetjes, Hildegard

• 14 Januari 2013 - 10:37

Wendy:

Hallo Hester (en Jeroen)

Wat een leuk en geweldig nieuws!!! Heel veel succes en geniet van deze zwangerschap! Vind het nog steeds tof dat jullie op Curacao zitten en nu al helemaal gesetteld zijn daar.

xx Wendy (combat)

• 15 Januari 2013 - 07:50

Marjon Timmer:

Hallo Hester en Jeroen,
    Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Super leuk!!
    Geniet er lekker van...40 weken zijn zo weer om.
    Hier gaat het goed, met de ouderraad ook, al missen we je wel hoor! hahaha!
    hartelijke groet en tot horens maar weer!

groetjes Marjon