link deed het niet volgens velen, poging nr 2 - Reisverslag uit Willemstad, Nederland van hester en jeroen - WaarBenJij.nu link deed het niet volgens velen, poging nr 2 - Reisverslag uit Willemstad, Nederland van hester en jeroen - WaarBenJij.nu

link deed het niet volgens velen, poging nr 2

Blijf op de hoogte en volg hester en jeroen

01 Maart 2013 | Nederland, Willemstad

Lieve allemaal,

Hoe gaat het met jullie?

hier weer even een updateje vanuit het nog altijd warme en zonnige Curacao.
Wel gek hoor om steeds sneeuw/schaats foto's opgestuurd te krijgen en de een na de ander te zien vertrekken naar wintersportoorden. Daar kunnen wij ons hier niets bij voorstellen. Maar de lente komt nu ook jullie kant op begrepen we via internet, enjoy!

Inmiddels verheugen we ons hier op de komst van onze dochter! Nou ze moet natuurlijk nog even blijven zitten, maar wel erg leuk dat we nu weten dat ze een meisje is!
We zijn nu in de 22ste week en het gaat zeer voorspoedig tot nu toe;)
Ze beweegt veel en dat kan ik nu goed voelen, ook Jeroen heeft haar al gevoeld. heel erg leuk!
Tijdens de 20 weken echo, waar tante Martine en oom Arjan ook getuige van waren, lag ze de 3 kwartier heerlijk te slapen helemaal in elkaar gevouwen. De echoscopist kreeg haar niet wakker, waardoor hij niet alles kon meten. Daarom mochten we vorige week weer. Nu lag ze meer zichtbaar, maar echt fotogeniek was ze niet (of zal het nu al eigenwijzigheid zijn? van wie zal ze dat nou hebben?)
Alles lijkt goed, dus zijn superblij. Buik begint nu ook te groeien maar is nog bescheiden!

Gelukkig gaat ook alles goed met de andere babys op komst in de omgeving.

Ook is pauwwow nu een feit, moet nog 1 stempel, maar dat komt wel!
Dan ben ik nu dus 2 maanden en tig loketten verder. Waarbij de laatste het toppunt is. Ik kwam daar om me in te schrijven voor het arbeidsregister. Had de meneer die dat doet zijn nummertjes al op voor die dag. Hij doet er 10 per dag. Hij zat gewoon niets te doen achter zijn bureau, geen wachtenden en het was 11 uur terwijl ze sluiten om 12.30 grrrrr. Moest ik de volgende dag maar opnieuw proberen.... pff die moet dus nog....

Jeroen is inmiddels wel heeeel druk met werken. De klanten die hij heeft komen nu allemaal samen. Hij maakt lange dagen en zit veel op Sint Maarten. Hij moet erg wennen aan de kwaliteit hier (of het gebrek hieraan;)) Over een aantal weken gaan we voor het eerst naar Suriname, hij voor werk en ik ga mee.

Verder zijn Geke (oud collega) en Jan gezellig langs geweest tijdens hun vakantie. Vorige week waren Jeroens zusje en zwager hier, toptijd! Leuk om hun te zien genieten op het eiland wat wij nu thuis noemen.
Nu is het wachten op Jeroens andere zusje eind maart en dan zijn wij alweer even in Nederland (5-14 april)!! Hier hebben we heel veel zin in!

We hebben hier carnaval gevierd! Wat een uitbundigheid, mooie kleuren, vrolijke mensen en tumbamuziek. Erg leuk om mee te maken. Heel anders dan verkleumd wachten op de optocht in Zwolle.

Oeps we maken niet zoveel fotos meer, maar ik voeg degene die we hebben bij;)

Liefs van ons!!

ps: Twijn collega's en kids, was leuk om even met jullie te skypen!!

• 01 Maart 2013 - 15:26

Chantal:

Deze link doet het wel hoor! Leuk om te lezen hoe het met jullie gaat. Ben benieuwd naar de buikje als je straks in Nederkand bent.
    Groetjes Chantal

• 01 Maart 2013 - 18:13

Mirjam:

Wat ontzettend leuk om te horen hoe het met jullie gaat. Mooi buikje bij het zwembad ;-)
    Kom je in april nog even aan op de Twijn? Dat lijkt me erg gezellig.
    Groetjes Mirjam

• 03 Maart 2013 - 08:01

Frank:

Hey,
    Goed om te lezen dat alles top is daar. en helemaal met het kleine meissie. leuk man.
    Moet wel lachen om jullie verhalen over het werkniveau en tempo daar op Curacao. Mijn collega's komen ook daar steeds op terug maar ja ... iedereen vind het wel prima daar.
    Vanuit huize de weerd weinig nieuws. arm en gezond maar gelukkig.
    groetjes en hopelijk tot in April

gr

• 03 Maart 2013 - 08:03

Frank:

Hey,
    Vanuit huize de weerd weinig nieuws. arm en gezond maar gelukkig.
    groetjes en hopelijk tot in April

gr

• 04 Maart 2013 - 18:53

Tineke:

Hoi Hester,

Nou, laat de roze post Curacao maar vast overspoelen;-)
    Leuk hoor, en wat fijn dat het zo goed gaat allemaal.
    Ook goed te lezen dat Curacao al thuis is (los van zo'n
    nummertjesmeneer, maar dat went wsch nooit...).
    Geke raakte vorige week bij het koffiezetapparaat niet
    uitgepraat over ' jullie' prachtige eiland en de heerlijke
    vakantie die ze hadden gehad (verlangde er zelf ook wel
    weer naar, ZON!!!)
    Ik hoop dat ik je zie in april, als je dan zin en tijd hebt
    om langs te komen op de Twijn.
    De SEIN-klus vind ik hartstikke leuk!

Liefs,
    Tineke

• 11 Maart 2013 - 15:22

Jacquelette Veldt:

Hoi Hester,

Wat een goede berichten allemaal. Gaaf dat je naar Nederland komt. Als je zin hebt om mee te doen met de combat ben je van harte welkom.
    Je buikje zit vast nog niet in de weg.

Liefs, Jacquelette