het is een meissie!! - Reisverslag uit Willemstad, Nederland van hester en jeroen - WaarBenJij.nu het is een meissie!! - Reisverslag uit Willemstad, Nederland van hester en jeroen - WaarBenJij.nu

het is een meissie!!

Blijf op de hoogte en volg hester en jeroen

28 Februari 2013 | Nederland, Willemstad

Lieve allemaal,

Hoe gaat het met jullie?

hier weer even een updateje vanuit het nog altijd warme en zonnige Curacao.
Wel gek hoor om steeds sneeuw/schaats foto's opgestuurd te krijgen en de een na de ander te zien vertrekken naar wintersportoorden. Daar kunnen wij ons hier niets bij voorstellen. Maar de lente komt nu ook jullie kant op begrepen we via internet, enjoy!

Inmiddels verheugen we ons hier op de komst van onze dochter! Nou ze moet natuurlijk nog even blijven zitten, maar wel erg leuk dat we nu weten dat ze een meisje is!
We zijn nu in de 22ste week en het gaat zeer voorspoedig tot nu toe;)
Ze beweegt veel en dat kan ik nu goed voelen, ook Jeroen heeft haar al gevoeld. heel erg leuk!
Tijdens de 20 weken echo, waar tante Martine en oom Arjan ook getuige van waren, lag ze de 3 kwartier heerlijk te slapen helemaal in elkaar gevouwen. De echoscopist kreeg haar niet wakker, waardoor hij niet alles kon meten. Daarom mochten we vorige week weer. Nu lag ze meer zichtbaar, maar echt fotogeniek was ze niet (of zal het nu al eigenwijzigheid zijn? van wie zal ze dat nou hebben?)
Alles lijkt goed, dus zijn superblij. Buik begint nu ook te groeien maar is nog bescheiden!

Gelukkig gaat ook alles goed met de andere babys op komst in de omgeving.

Ook is pauwwow nu een feit, moet nog 1 stempel, maar dat komt wel!
Dan ben ik nu dus 2 maanden en tig loketten verder. Waarbij de laatste het toppunt is. Ik kwam daar om me in te schrijven voor het arbeidsregister. Had de meneer die dat doet zijn nummertjes al op voor die dag. Hij doet er 10 per dag. Hij zat gewoon niets te doen achter zijn bureau, geen wachtenden en het was 11 uur terwijl ze sluiten om 12.30 grrrrr. Moest ik de volgende dag maar opnieuw proberen.... pff die moet dus nog....

Jeroen is inmiddels wel heeeel druk met werken. De klanten die hij heeft komen nu allemaal samen. Hij maakt lange dagen en zit veel op Sint Maarten. Hij moet erg wennen aan de kwaliteit hier (of het gebrek hieraan;)) Over een aantal weken gaan we voor het eerst naar Suriname, hij voor werk en ik ga mee.

Verder zijn Geke (oud collega) en Jan gezellig langs geweest tijdens hun vakantie. Vorige week waren Jeroens zusje en zwager hier, toptijd! Leuk om hun te zien genieten op het eiland wat wij nu thuis noemen.
Nu is het wachten op Jeroens andere zusje eind maart en dan zijn wij alweer even in Nederland (5-14 april)!! Hier hebben we heel veel zin in!

We hebben hier carnaval gevierd! Wat een uitbundigheid, mooie kleuren, vrolijke mensen en tumbamuziek. Erg leuk om mee te maken. Heel anders dan verkleumd wachten op de optocht in Zwolle.

Oeps we maken niet zoveel fotos meer, maar ik voeg degene die we hebben bij;)

Liefs van ons!!

ps: Twijn collega's en kids, was leuk om even met jullie te skypen!!

• 01 Maart 2013 - 14:19

Melanie:

Hey Hester en Jeroen!!!
    Een meisje WOW.. Leuk!! En wat zie je er goed uit.
    Fijn dat je nu bijna echt aan de slag mag.. En leuk vooruitzicht de trip naar Suriname! Mocht je nog iets willen weten dan horen we het wel. (Tips)
    Hier gaat alles zijn gangetje, we douchen heerlijk in onze nieuwe badkamer en hopen dat de lente snel begint. Volg week al temperaturen van 14 graden zeggen ze.. Haha we wachten af.
    Weet je broertje ook al wat hij krijgt?
    Zag een bekend hoofddeksel langskomen, die van mij ligt al een poosje in de kast.. :-( we moeten snel maar weer een tripje naar de zon boeken dan kan ik hem ook weer op :-)
    Liefs van ons! X

• 16 Mei 2013 - 21:22

Edith Haima:

Hey Hester,

Allereerst wil ik jou en natuurlijk ook Jeroen feliciteren met de zwangerschap van jullie dochter.
    Fantastisch nieuws. En goed van je dat je ook met de inschrijving van je praktijk bezig bent. Je schrijft dat we blij moeten zijn met de bureaucratie in Nederland, sorry maar dat gaat niet lukken. Om van het weer ook maar niet te spreken, haha, lente? hoezo? het lijkt wel herfst....

Verder gaat het hier lekker, ook ik heb inmiddels mijn praktijk opgezet en dat loopt goed. Ik wil me misschien nog wel bijscholen i.v.m. vergoedingen van zorgverzekeraars. Hoe is dat geregeld in Curacao?
    Nelke, Klaas en Ina hebben inmiddels ook hun scriptiepresentatie gedaan (misschien wist je dit al wel), leuk om elkaar dan even weer te zien en te spreken.

Ik wens jou en Jeroen een hele fijne zwangerschap en straks kraamtijd toe.
    Geniet er van, voordat je het weet, draagt jullie kleine meid, jouw hakschoenen!

Hartelijke groeten,
    Edith.