We zijn weer thuis!! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van hester en jeroen - WaarBenJij.nu We zijn weer thuis!! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van hester en jeroen - WaarBenJij.nu

We zijn weer thuis!!

Door: hester en jeroen

Blijf op de hoogte en volg hester en jeroen

08 Augustus 2009 | Nederland, Zwolle

hallo allemaal!!

Iedereen weer veilig terug gekomen van vakantie of nog lekker aaan het vakantie vieren?!

Voor ons zit het Down under avontuur er helaas weer op.
Het zijn prachtige maanden geweest waarin we heel veel gezien, beleefd en vooral GENOTEN hebben.

Na Australië zijn we na een vliegreis van 9 uur aangekomen in Singapore. Hier was het heel erg warm en is de luchtvochtigheid erg hoog, zweten dus!!
We hebben 1 dag de stad bekeken, China town, Little India en het shoppingcenter. Leuk om gezien te hebben en een indruk te krijgen van Azië.

Toen dinsdags gevlogen naar Langkawi. Bij aankomst,'s avonds, was alles kleddernat, het had de hele dag geregend. (hadden wij weer)
Maar de volgende dag was het heerlijk warm, tussen de 30 en 35 graden en dat is het de dagen daarna steeds geweest.
Zo nu en dan kregen we een heerlijk verfrissende bui.
Wat hebben we daar gedaan?!;)
Nou eigenlijk vooral aan het zwembad gelegen, zonnebaden, onze gedachten tot rust laten komen en na een aantal dagen ook nog kunnen genieten van de schoonheid van het eiland.

Het resort was prachtig, maar 'helaas' ook meer dan de helft bevolkt met arabieren incl. burka's en boos kijkende mannen. Dat was jammer, maar met de Nederlanders en ozzies die er ook zaten hebben we een hele leuke tijd gehad.

Nu zijn we, na een geweldig ontvangst door onze ouders op het vliegveld en een versierde tuin (thanx steef), weer thuis.
En hebben gelukkig eigenlijk helemaal geen last van een jetlag.
Het is nog een beetje dubbel. Het is leuk om iedereen weer te zien, maar we hebben ook wel heimwee naar ons leventje in Australië.
Maar goed, aan alles komt een einde en we hebben heel veel geluk gehad de afgelopen weken dat er in Nederland en bij ons geen vervelende dingen zijn gebeurd.

We gaan nu weer lekker aan het werk over een aantal dagen en bezig met de fotoboeken en de film....

Hopelijk hebben jullie het leuk gevonden om mee te genieten van onze verhalen. Wij vonden de reacties in elk geval erg leuk.

Jullie weten ons te vinden voor de reisverhalen!!

liefs ons

• 08 Augustus 2009 - 09:56

Daphne :

Tja praat me niet over die arabieren in burka/abaja en boos kijkende mannen...hahaha!
    Mooi dat jullie weer veilig en wel op Nederlandse bodem zijn aangekomen.

• 08 Augustus 2009 - 11:51

Sijkina:

WELKOM THUIS

• 09 Augustus 2009 - 09:44

Suus En Cor:

Hey lieve reisvrienden,
    Wij hebben absoluut genoten van jullie verhalen!! en wat moeten jullie een indrukken hebben gehad, fantastisch! we willen dit graag van jullie zien en willen hier een lange avond voor gaan zitten, hahah jullie ook?
    Fijn dat jullie ook weer terug zijn! das makkelijker bellen, hahaha.
    Lieve hes, tot snel en geniet nog even rustig na van alle indrukken samen!!

Liefs
    x

• 11 Augustus 2009 - 08:41

Carla:

Fijn dat jullie weer thuis zijn.