een beetje geacclimatiseerd - Reisverslag uit Barrys Bay, Nieuw Zeeland van hester en jeroen - WaarBenJij.nu een beetje geacclimatiseerd - Reisverslag uit Barrys Bay, Nieuw Zeeland van hester en jeroen - WaarBenJij.nu

een beetje geacclimatiseerd

Door: hester en jeroen

Blijf op de hoogte en volg hester en jeroen

04 Mei 2009 | Nieuw Zeeland, Barrys Bay

wat een reis...

we begonnen al goed, keurig op tijd afgeleverd op vliegveld Dusseldorf door Jeroens ouders, nogmaals dank!
door de douane en meteen het bericht dat we niet om 18 uur maar om 20 uur vertrekken, als het maar niet later wordt want dan halen we het volgende vliegtuig niet, maar is allemaal goed gekomen hoor!!!

van Londen naar Bangkok , 14 uur, dan naar Sydney, 9 uur, en naar Christchurch, 3 uur.inmiddels 2 mei!!
ging allemaal voorspoedig en motel in C-C was prima. wij waren alleen niet zo gewend, zaten nl om 5 uur al te vechten tegen onze slaap, uiteindelijk toegegevn en 15 uur geslapen!!het tijdverschil is 10 uur, later

wel even een apart detail, de ' aanslag' op Bea is in Tailand en nieuwzeeland voorpagina nieuws en iedereen is hier op de hoogte..

christchurch is mooi, maar we komen niet voor de steden, wel heerlijk in zon gezeten graadje of 18 uit de wind!

vandaag 4 mei de auto opgehaald, wel even wennen hoor de mensen zitten en rijden aan de verkeerde kant! jeroen stapte de taxi al in aan de bestuurderskant;)

we zijn gereden over slingerende bergpaden en langs steile helling, maar ook prachtige uitzichtpunten en landschappen, dit beloofd nog veel goeds!

zitten nu in een schattige cottage in Barrys bay, schiereiland onder C-C en hebben een hele villa bijna voor ons alleen.

hier gaat alles dus prima en we kijken uit naar wat er komen gaat!!

gr. hester en jeroen

• 04 Mei 2009 - 06:26

Margreet:

Fijn dat de reis goed is gegaan!
    Geniet van de vakantie.

Liefs, Margreet

• 04 Mei 2009 - 06:59

Stefanie:

Goed, dat jullie veilig zijn aangekomen. De eerste indrukken zijn dus goed! Mooi!
    Dikke kus, Stefanie

• 04 Mei 2009 - 08:09

Theo:

Leuk leuk:-) Maaruh, ik stel voor om een foto te uploaden;-)

Veel plezier!

• 04 Mei 2009 - 08:17

Marianna:

Mooi dat jullie goed zijn aangekomen (en op tijd ;-) )

Geniet van jullie vakantie!!

• 04 Mei 2009 - 08:44

Martine:

Wat goed om te horen allemaal! Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen en dat de eerste indrukken mooi zijn!
    En onze Bea voorpagina nieuws! Is wat!
    Nou, geniet lekker met z'n tweeën!

Liefs Martine...

• 04 Mei 2009 - 10:20

Anke:

Goed dat jullie er zijn! Leuke beloning een terrasje in de zon na een lange,lange reis!

• 04 Mei 2009 - 10:59

Henri:

Hoi wereldreizigers,
    Super dat jullie ons op de hoogte houden. Ben wel benieuwd naar de foto van Jeroens nieuwe kapsel.
    Groetjes Henri

• 04 Mei 2009 - 14:12

Suzan:

Zo zo al een hele reis achter de rug, mooi dat het goed is gegaan! merk al dat jullie behoorlijk aan het genieten zijn, goed teken lekker zo doorgaan en ik ben benieuwd naar jullie volgende spannende cultuur verhalen!
    -x-

• 04 Mei 2009 - 14:26

Emma:

Leuk leuk! Lekker genieten! Wij gaan woensdag weer hard aan de slag...! :-S
    Groetjes, Emma

• 04 Mei 2009 - 16:16

Jan En Roeli:

Wat fijn dat alles zo goed is verlopen!
    Geniet van jullie vakantie en we zien graag de foto's die jullie maken.
    liefs
    ps 10 uur tijdsverschil?
    volgens ons is het 14 uur?

• 04 Mei 2009 - 19:08

Wolfheze:

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn.
    Verder veel genoegen toegewenst op jullie verre reis.
    Oma/Opa

• 06 Mei 2009 - 19:05

Ferry:

Hey Vakantie leute :)

Ziet er dus al mooi uit. ben benieuwd naar jullie avonturen.

Groetjes

• 09 Mei 2009 - 12:06

Henk En Mieke:

Hoi Hester en Jeroen,

Heel veel plezier op deze reis en we zullen jullie volgen.
    ook groetjes van Marije en Lisan

• 09 Mei 2009 - 19:36

Freddy En Marietje:

Net jullie weblogadres binnengekregen en gelijk gekeken natuurlijk!
    Leuk om jullie te kunnen volgen, geniet ervan!
    Liefs van ons.