WE LOVE VEGAS - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van hester en jeroen - WaarBenJij.nu WE LOVE VEGAS - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van hester en jeroen - WaarBenJij.nu

WE LOVE VEGAS

Door: hester en jeroen

Blijf op de hoogte en volg hester en jeroen

12 Juli 2010 | Verenigde Staten, Las Vegas

Lieve allemaal,

even een kort verslagje vanuit Sin City.

Allereerst hebben we een prima vlucht gehad. Wat een spektakel om Amerika binnen te komen. Je wordt bestookt met vragen als:
wie heeft jullie bagage ingepakt, wie heeft geboekt, hoelang zijn jullie bij elkaar, hebben jullie iets aangenomen, waar was de bagage de laatste uren....

Maar goed, gevlogen naar Detroit en daarna naar L.A. Goed hotel daar. De volgende ochtend de camper opgehaald. Stuk kleiner en minder bergruimte dan we gewend zijn, ben benieuwd waa we onze zooi kwijt kunnen...

Op naar Vegas.
Er lijkt geen einde te komen aan L.A., maar uiteindlijk begint de woestijn en begint de hitte. Op sommige stukken moet de airco uit, omdat de motor oververhit kan raken, zweten!!

Dan opeens doemt er een stadop vol licht. Ongelovelijk!!

Alles is hier over the top! Parijs, New York, Rome, Venetie alles hebben ze nagebouwd en voor de Amerikanen is dit ook genoeg om niet meer naar Europa te hoeven!!
Prachtig om hier rond te lopen, maar hhet is erg heet zo'n 45 graden en de wind is als een fohn!! Dus vaak de airco in van een hotel!!

Wij hebben een prachtige suite in het Venetian en hebben gisteren in het casino de wedstrijd gekeken.
Het was hier half 12 's ochtend en we zaten met ong. 150 mensen die allemaal gegokt hadden op een aspect van de wedstrijd....de eerste corner, de eerste gele kaart ed...

Straks halen we onze camper weer op en gaan we op pad richting de Hooverdam en de Grand Canyon. Zijn benieuwd!!

liefs ons!!

• 12 Juli 2010 - 15:22

Margreet:

Hey Hester en Jeroen
    Klinkt allemaal alweer super. Geniet er lekker van!

• 12 Juli 2010 - 15:46

Karin:

Leuk om nu al wat van jullie te horen. Er staat jullie nog veel meer moois te wachten. Veel plezier met jullie rondreis!!

• 12 Juli 2010 - 16:03

Nils En Anika:

Hey broer en schoonzus,

Goed om van jullie te horen! En ook goed om te lezen dat jullie het naar jullie zin hebben!! Geniet ervan en veel plezier, we hopen snel weer van jullie te horen!
    Kus ons

• 12 Juli 2010 - 16:07

Theo En Ine:

Wij kunnen ons voorstellen dat je nu helemaal liever aan die kant van de aardkloot bent.

Hier is het warm en triest. Triest warm na de dag van....

Jullie veel plezier op de Hooverdam en in de Grand Canyon!

Groeten,

Theo en Ine

• 12 Juli 2010 - 19:36

Suus:

he lieve hes en jeroen,

wat ongelooflijk mooie foto's, wat moeten jullie je klein voelen in deze grote stad, wat een indrukken!! mooi echt mooi om wat foto's te zien!! verschikkelijke mooie plaatjes, die zie je toch alleen maar in de boeken?? hahah geniet ervan en hou me op de hoogte!!
    voetbal heb je niets in gemist, maargoed dat had je natuurlijk al gezien.
    geniet daar lekker met z'n tweetjes en we horen jullie graag pas over een paar weken, met verschikkelijke mooie verhalen!!!
    tot het volgende verslag

dikke x

• 12 Juli 2010 - 19:40

Ferry:

Hey hoi,

en hoelang hebben jullie gevlogen?
    hoe was het voetbal kijken..hebben jullie net zo genoten als hier!

veel plezier
    Groetjes

• 12 Juli 2010 - 20:16

Daphne:

Nu eens niet als eerste, maar wel natuurlijk even een reactie....Ik maak me ernstige zorgen: ik zie nl geen foto van Hester in dr oranje geluks-shirt...Het is toch niet jouw schuld dat het hele land vandaag in mineur is???

• 13 Juli 2010 - 10:14

Emma:

Hoi hoi!

De foto's zijn precies zoals je ze op internet hebt liet zien! Gekkenwerk! ;) En dat deze 'bombarie' in Vegas al een reden is waarom Amerikanen niet naar Europa hoeven... Bizar!
    Geniet er lekker van! Leuk om de eerste blog te lezen!

Groetjes vanuit Wenum Wiesel!

• 15 Juli 2010 - 16:04

Menno En Annette:

hey hallo,

Zo te lezen is jullie reis goed gestart. Heel veel plezier en hou ons op de hoogte!

groetjes

• 16 Juli 2010 - 19:05

Oma/Opa:

Hallo Hester en Jeroen,
    Een geweldig mooie vacantie toegewenst!
    O/O Heelsum.

• 21 Juli 2010 - 07:58

Vera:

Hey ik zie foto´s die ik heb gemaakt toen ik in Venetie was.... Echt bizar hoe Amerikanen het voor elkaar krijgen....
    Maar klinkt allemaal goed, geniet er goed van.