eindelijk weer zon!!! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van hester en jeroen - WaarBenJij.nu eindelijk weer zon!!! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van hester en jeroen - WaarBenJij.nu

eindelijk weer zon!!!

Door: hester en jeroen

Blijf op de hoogte en volg hester en jeroen

09 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Los Angeles

Dag lieve allemaal,
Het heeft even geduurd, maar hier is hij dan!! Dit is denk ik wel de laatste voor deze reis, als je meer wil horen kom je maar langs om live de verhalen te horen;)

We waren gebleven bij Yesemite. Wat een mooi park! Misschien wel de mooiste van de reis, maar wat een toeristen!!!We hebben een hele mooie wandeling gemaakt naar de top van verschillende watervallen, bij de eerste brug stoppen de (vaak veeel te dikke) amerikanen al, dus daarna is het altijd lekker rustig!!

Daarna naar Kings Canyon, wederom een mooi natuurpark en weer beren, nu met jong!!
Hier staan ook veel sequoia bomen. Erg hoge holle bomen,wat Sequoia NP een beetje overbodig maakte, hoeveel bomen wil je zien???
Op naar de big cities!!

Een aantal miles voor San Francisco pakten de mistwolken zich samen en was het afgelopen met het mooie weer. De kustlijn en dus ook de stad ligt verscholen achter heuvels waar de bewolking/mist 's zomers niet overheen komt!!
Desalniettemin zijn we niet voor niets gekomen. Dikke trui en lange broek aan en met de trein de stad in. de tweede dag kwam zelfs de zon er even door!!Stad bekeken, gezellig in de kroeg gehangen met 2 amerikanen. Mooie stad, maar het is er te koud!!
Op zich best bijzonder om met Amerikanen in contact te komen, ze zijn niet echt geneigd om een gesprek te beginnen over het algemeen...
Via prachtige kustroute 1 afgezakt naar L.A. wederom veel wolken en koud. Maar we houden stug korte broek en badslippers aan!!
Via Pebble beach, 17 mile drive, Malibu zitten we nu op onze camping.
Het is hier weer heerlijk warm en rustig!!
Malibu, Beverly Hills en Pebble beach stonden vol met MEGA huizen, echt ongelovelijk!!!Volgens mij doen wij iets niet goed????Hoe kom je aan zoveel geld????
Morgen naar de Warner Bros studio's en Venice, nog even downtown en dan moeten we woensdag onze camper inleveren. Donderdagmorgen 8 uur vliegen we terug, om vrijdagochtend aan te komen in ons kikkerlandje!!!
Leuk dat jullie weer meelazen, welezen evt. reacties nog wel hoor;)
Tot ziens in het Zwolse of elders??

• 09 Augustus 2010 - 07:43

Jacquelette:

Wat een mooie foto's echt heel gaaf. Krijg ook wel zin in zo'n reis. Tot gauw. Gr. Jacquelette

• 09 Augustus 2010 - 08:19

Jenny:

Hey beiden,
    Nou jullie hebben het wel erg fantastisch (gehad). Ik wens jullie alvast een goeie reis terug. Er komt vast wel weer een mooi fotoboek.

Groetjes,
    Jenny

• 09 Augustus 2010 - 10:51

Henri:

Hallo Jeroen en Hester,

Voor het eerst de reisverslagen aan het doornemen. Ziet er wel weer erg mooi en leuk uit zeker als jezelf vandaag weer bent begonnen met werken. Draaien jullie ook al een beetje Springsteen in de auto?
    Veel plezier nog en tot later!
    Oh ja Jeroen Ajax heeft helaas de eerste punten alweer verspeeld.
    Groetjes Henri

• 09 Augustus 2010 - 14:46

Menno En Annette:

Hey,

dat ziet er weer super uit! we komen snel om de verhalen te horen en foto's te bekijken:)

groetjes de Hullies

• 09 Augustus 2010 - 15:32

Emma:

Hoi Hester & Jeroen!
    Wat een leuke reisverslagen allemaal weer! Weer heel veel leuks gelezen! Ik ben heel benieuwd naar al je verhalen! Fijne dagen nog en goeie terugreis!
    Liefs Emma

• 09 Augustus 2010 - 17:23

Suus En Cor:

jaja jullie nieuwe huisje?? en nu nog even het adres... kom ik ff langs, hahaha
    tot snel op de 3de sept en we prikken snel om lekker bij te teuten
    dikke x

• 09 Augustus 2010 - 18:32

Karin:

Dan is de verhalenbundel alweer voorbij. Ik heb wel genoten en vooral de foto's zijn prachtig. Ik ben erg benieuwd naar de verdere foto's, deze kom ik zekers een keertje bekijken. De tijd ging wel snel, goede reis naar huis en misschien schijnt vrijdag gewoon het zonnetje in Nederland!

Liefs,
    Karin

• 09 Augustus 2010 - 19:49

Anika:

Olifanten mensen... en olifanten zeehonden... Echt Amerikaans!! haha
    Veel plezier nog ff en we zien jullie snel! dikke kus van Pils en Annie

• 10 Augustus 2010 - 14:20

Vera:

Dat ziet er mooi uit, vooral jullie nieuwe huissie.... goede reis naar huis en ondanks dat ik jullie verhalen volg, kom ik toch nog een bakkie doen volgende week!

kuss

• 11 Augustus 2010 - 13:26

Marion:

Time flies when you're having fun!!

We hopen jullie gauw te zien! Misschien leuk om Christel dan ook uit te nodigen, zij kan vast veel met jullie delen!

Groetjes
    Marion

• 11 Augustus 2010 - 18:38

Willemien:

heel leuk om te lezen allemaal, herkenbaar!
    groetjes, tot 22/8

• 11 Augustus 2010 - 20:27

O En O H.sum:

Fijn dat jullie zoveel
    moois hebben kunnen zien.
    hart.groeten en tot ziens
    Oma/Opa