Wat een stenen hier;) - Reisverslag uit Cortez, Verenigde Staten van hester en jeroen - WaarBenJij.nu Wat een stenen hier;) - Reisverslag uit Cortez, Verenigde Staten van hester en jeroen - WaarBenJij.nu

Wat een stenen hier;)

Door: hester en jeroen

Blijf op de hoogte en volg hester en jeroen

21 Juli 2010 | Verenigde Staten, Cortez

Hallo!!

Hoe is het in het verre Nederland??
Leuk hoor om weer te lezen in de berichtjes dat er enthousiast wordt meegelezen!

Wij hebben de laptop mee en hebben vaak internetverbinding in de camper, ideaal!!

Maar goed, zit nu te typen om 21. 15 uur plaatselijke tijd, jullie tijd midden in de nacht, met Guus M. op de achtergrond!!

De afgelopen week hebben we ontzettend veel gezien en gedaan.

Na Vegas zijn we via de Hooverdam naar de Grand Canyon gegaan. Wat een reusachtige kloof en wat een kolossen van steen. We zijn er met een heli overheen gevlogen om het een beetje te kunnen bevatten.

Daarna zijn we naar Zion NP gegaan. Hier hebben we de Narrows, riverwalk, gelopen, 5 uur! Met speciale schoenen en een stok door de Virgin River waden om de canyon vanaf de bodem te bekijken, fantastisch!

Door naar Bryce NP, hier ook een mooie wandeling gemaakt van de top naar de bodem en terug, zwaar!!

Capitol Reef, onze volgende stop, was minder indrukwekkend en hebben we vooral vanuit de auto gezien.

Daarna stond Monument Valley op het programma. PRACHTIG. Net als in de reclame's en western films!!
Hier hebben we een geoganiseerde jeeptour gedaan en heb ik paardgereden, spierpijn maar wat een omgeving!!

Nu zitten we in Mesa Verde en gaan we morgen het park bezoeken.

Veel hebben we al gezien hè in zo'n korte tijd eigenlijk.

We blijven op de meeste camping 1 nacht en rijden dan weer een aantal uur (ong. 3/4). Dit is zeer geen straf, want de routes zijn prachtig en de omgeving verandert elke keer weer!! De meeste tijd, behalve nu, is het bloedheet 37-44 graden!!Dus zweten geblazen hier en de airco aan 's nachts!

Maar we genieten volop en de reis gaat tot nu erg voorspoedig!

Tot de volgende keer!!!
Liefs ons

• 21 Juli 2010 - 06:51

Annet:

Ha Hester en Jeroen!

Wat kan ik anders zeggen... Ik ben jaloers! Wat een wow-effect hebben deze foto's weer! Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben :D Blijf gezond en blijf vooral genieten!

Liefs,
    Annet

• 21 Juli 2010 - 07:42

Theo En Ine:

Gelukkig zitten wij met het warme weer hier binnen, te puffen op het werk;-)

Ziet er goed uit leute, genieten!

Groeten,

Theo en Ine

• 21 Juli 2010 - 08:00

Vera :

Op foto´s lijkt alles al massaal, maar ik kan mij voorstellen dat vanuit jullie plekkie het bijna niet te omvatten is....
    Hester, heb je western gereden!?

Jullie zijn goed bezig,wacht op jullie volgende bericht! ;)
    kuss

• 21 Juli 2010 - 08:31

Ferry:

Kijk nu over het water en wat zie ik ... hele kleine steentjes
    Maar wel mooi. Haha

Veel plezier nog!

Groeties

• 21 Juli 2010 - 11:40

Ine Margriet:

haha, komt dat eindeloze fitnessen je toch nog van pas! (gelukkig heeft Jeroen genoeg conditie opgedaan bij de BIMO)

• 21 Juli 2010 - 16:29

Judith:

Wat gaaf allemaal zeg. Geniet er nog ff van!

Ze zeggen dat in America alles groter is, maar over die camper van jullie heb ik zo mijn twijfels ;-)

• 21 Juli 2010 - 20:09

Heelsum:

Wij blijven jullie volgen. Mooie opnames!
    Hart.gr. en geniet van alles!
    Oma/Opa

• 21 Juli 2010 - 20:33

Martine:

Wow! Echt totaal andere wereld daar he?! En ook zoooo ontzettend anders dan Vegas (wat zag dat er trouwens ook geweldig uit!).
    GENIET!!!

• 22 Juli 2010 - 09:49

Menno En Annette:

jemig wat ziet dat er mooi uit! We zijn jaloers!!!

Geniet ervan

Liefs de Hullies

• 22 Juli 2010 - 16:36

Suus:

Wat een prachtige plaatjes en dan te beseffen dat jullie er midden in staan!! gekkehuis! geweldige beleving en dat we hierin mee mogen leven helemaal leuk
    Geniet geniet met elkaar en jullie mooie momenten per minuut!!!!
    liefs en dikke x

• 23 Juli 2010 - 05:50

Niek, Marion En Ella:

Hallo mensen!

Wow wat ziet het er allemaal prachtig uit zeg, word gewoon enthousiast van jullie verhaal en foto's!

Geniet er nog maar lekker van en kijk uit naar jullie volgende verhaal!

Hier alles goed, we gaan zelf ook een paar dagen met de camper op pad dit weekend.....

Groetjes,

Niek, Marion en Ella

• 23 Juli 2010 - 19:59

Koen En Marianne:

Wat een mooie verhalen en vooral wat een mooie foto's zeg!! Ziet er erg aantrekkelijk uit allemaal!

Fijne weken nog daar en vooral blijven schrijven!!

Kus

• 27 Juli 2010 - 19:25

Frank:

He luitjes,

Ja hehe eindelijk eens even gekeken. Ziet er allemaal fantastisch uit man. Volgens mij elke minuut genieten daar. een foto doet me herinneren aan Terschelling. Jeroen op een knol! nog last van je kont gehad of viel het mee?
    Veel plezier nog en geniet
    groetjes