we gaan.... - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van hester en jeroen - WaarBenJij.nu we gaan.... - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van hester en jeroen - WaarBenJij.nu

we gaan....

Door: hester en jeroen

Blijf op de hoogte en volg hester en jeroen

30 April 2009 | Nederland, Zwolle

hallo allemaal,

de koffers staan ingepakt klaar, zometeen nog even het weegmoment. zal bij mijn koffer wat problemen opleveren denk ik...

jeroens ouders brengen ons zo naar dusseldorf en om 6 uur vanavond vliegen we naar londen - singapore - sydney - eindbestemming Christchurch, maar dan is het inmiddels al 2 mei!!

voor degene die voorbereid wil worden op de foto's....jeroen heeft zijn haar eraf geschoren, een echt surfdude kapsel nu ;)

tot snel...

gr. hester en jeroen

• 30 April 2009 - 10:01

Daphne & Matthijs:

heeeeeeeeeel veel plezier! even door het afscheid heen bijten en dan heerlijk weg! Genieten, genieten en nog eens genieten! We zien uit naar jullie belevenissen en natuurlijk de foto's!

• 30 April 2009 - 10:05

Suzan:

Geniet van het moment dat jullie uit het huis lopen!!! De reis gaat beginnen, onwijs veel plezier en snuif t cultuur!! hou ons op de hoogte!!

• 30 April 2009 - 10:13

Mylène:

ENJOY!

• 30 April 2009 - 12:36

Menno En Annette:

Heel veel plezier en geniet ervan!

We zullen jullie verhalen volgen!

• 30 April 2009 - 13:22

Ferry En Stefanie:

Pfff, een hele reis voor de boeg. Hopelijk niet al te stijve benen. Eenmaal aangekomen denken jullie niet meer aan Nederland. Neem veel foto's en we kijken uit naar een verslag van jullie eerste belevenissen.

liefs

• 30 April 2009 - 16:54

Julia:

een hele goede reis en geniet!!!!

liefs ray julia en kids....

• 01 Mei 2009 - 10:11

Emma Voerman :

Fijne vakantie en schrijf je geheimen in het dagboekje en neem veel foto's mee.

• 01 Mei 2009 - 13:55

Sijkina:

Hoi Hester en Jeroen (is dit 'm nou)

"Geniet ze" ik blijf jullie volgen.
    Groet uit Hoogevven.

• 01 Mei 2009 - 17:03

Karin Palland:

Jullie zijn inmiddels aan jullie grote avontuur begonnen. Heel veel plezier!! Ga jullie volgen.

Greetz,

plezier toegewenst.

Oma/Opa

• 02 Mei 2009 - 16:17

Frank, Jannie, Jens:

Heel veel plezier daar en geniet er vooral van.

• 03 Mei 2009 - 19:46

Jacquelette:

Hebben jullie een goede vlucht gehad? wel lang zeker. Have fun en tot gauw. Leuk dat ik ben toegevoegd zo kan ik jullie een beetje volgen. Veel succes en bon voyage.
    liefs Jac.